כל מה שרציתם לדעת על חיפוש עבודה בהייטק

שלוש מתנות ושלושה חברים

מבצע "חבר מביא חבר" של CPS JOBS הצליח לתפוס את תשומת ליבו של לירון, בן 27 ומתכנת במקצועו, אשר במהלך חודשי המבצע העביר אלינו מספר קורות חיים של חברים המחפשים עבודה בתחום התכנות.
שלוש מתנות ושלושה חברים

מבצע "חבר מביא חבר" של CPS JOBS הצליח לתפוס את תשומת ליבו של לירון, בן 27 ומתכנת במקצועו, אשר במהלך חודשי המבצע העביר אלינו מספר קורות חיים של חברים המחפשים עבודה בתחום התכנות.

בחודשיים האחרונים הצלחנו למצוא עבודה לשלושה מתוך החברים של לירון, והוא קיבל מאיתנו שלוש מתנות עבור כל חבר שהתקבל לעבודה!

התרשמנו מאוד מהיוזמה, ההתלהבות והנכונות של לירון לעזור לחבריו ולקדם אותם לקראת מציאת עבודת חלומותיהם,

והחלטנו לקיים איתו שיחה קצרה.

לירון הוא מתכנת ו- PreSale בחברת Retalix. את תקופת חיפוש העבודה שלו הוא צלח בקלות, ומצא במהרה עבודה. במהלך תקופה זו הוא גילה את מבצע "חבר מביא חבר" ולאחר שמצא לעצמו עבודה, החליט לעזור גם לחבריו. הקשרים שיצר עם מנהלי השמה בחברות אלה הספיקו לו על מנת ליצור רשימת אנשי קשר.

איפה הכרת את החברים שאותם הפנית אלינו?

בצבא שרתתי ביחידת מודיעין טכנולוגית מובילה ויצרתי קשרים רבים במסגרת זו. בתקופות המילואים התאפשר לי גם ליצור קשרים חדשים, וגם לשמור על קשר עם החברים הותיקים. בעקבות ההיכרות עם חיילי הסדיר, הצעתי את עזרתי במציאת עבודה. לאחר זמן מה, כבר הכירו את שמי והחלו להגיע אלי פניות ממשתחררי היחידה וממכרים המבקשים טיפים ועזרה בחיפוש עבודה. מעגל ההיכרויות הלך וגדל.

איך ולמה CPS JOBS?

יש אנשים שמתמחים במציאת עבודה לאחרים, הרבה יותר יעיל עבורי לשלוח אליכם את קורות החיים של החברים שלי, מאשר להפנות את החברים שלי, כל אחד לכל משרה לחוד.

ראיתי ש- CPS JOBS השמה להייטק מצאו ליותר חברים שלי עבודה מכל חברת השמה אחרת אליה שלחתי את קורות החיים שלהם וכך, התפתח האמון שלי ביכולת העזרה שלכם.

מעבר לכך, הקשר שלי עם מנהלת ההשמה מולה עבדתי כאשר אני חיפשתי עבודה היה מצוין, ולכן אני שומר לה חסד  וממשיך לשלוח אליה את חבריי.

מה אתה חושב על תהליכי חיפוש עבודה בשוק הנוכחי?

אם אתה "תותח" תמצא מהר עבודה, אם אין לך ניסיון זה יקח קצת יותר זמן.

החברים שלי יוצאים לשוק העבודה עם ניסיון מהצבא של כמה שנים אז בדרך כלל יותר קל ויותר מהיר עבורם למצוא עבודה.

מה הטיפים שלך לגבי תהליך חיפוש העבודה?

·        לפנות לחברת השמה טובה, וליצור קשר טוב עם מנהלת ההשמה. קשר של אמון ושיתוף פעולה. זה יביא לך תוצאות!

·        לאחר כל ראיון, לרשום את רשימת השאלות שנשאלת כדי לחזור עליהן בבית ולהגיע מוכן יותר לראיון הבא.

·        לפתוח ספר על הטכנולוגיה אליה מתראיינים כדי לרענן את הידע התיאורטי.

·        יש תעשיית הייטק מעולה בישראל, מדינת ישראל שידועה במוח היהודי, במוסדות השכלה מצוינים, בכמות סטארטאפים גדולה וכו'. יש הרבה אפשרויות וכדאי לנצל את הפריחה בשוק הזה.

תודה לירון על שיתוף פעולה פורה במיוחד,

שמחנו לעזור לחבריך ולך!

מאמרים נוספים

רגע לפי שאתם עוזבים, תשלחו לנו קו"ח ואנו נדאג לכם למשרה

דילוג לתוכן