כל מה שרציתם לדעת על חיפוש עבודה בהייטק

מה הן המשרות המבוקשות ביותר בפיתוח Web?

חברת ההשמה להייטק CPS JOBS , מסכמת את הרבעון הראשון של 2017 בהייטק:

טבלאות השכר המדויקות ביותר, מגמות השינויים בשכר ואיזה משרות הכי מבוקשות היום בפיתוח Web?
מחלקת החומרה וההנדסה מתרחבת

תומר מוסמן

חברת השמה להייטקCPS JOBS , מסכמת את הרבעון הראשון של 2017 בהייטק:

טבלאות השכר המדויקות ביותר, מגמות השינויים בשכר ואיזה משרות הכי מבוקשות היום בפיתוח Web?

שנת 2017 נפתחה בסערה בהייטק הישראלי, והיא ממשיכה את מגמת הצמיחה בביקושים למפתחים מנוסים. מגמה זו נובעת בעיקר מהתחרות הגוברת בין מאות סטרטאפים חדשים הנפתחים בקצב מסחרר לבין התרחבות מרכזי פיתוח של חברות גלובליות בישראל.

תחרות זו על היצע המפתחים מכריחה את צוותי הגיוס בענף ההייטק לפנות למקורות גיוס מקצועיים הכוללים, בין היתר, הגדלת מערכי הגיוס הפנימיים בחברות, גיוס Head Hunter ייעודיים לפרויקט וכן עבודה צמודה עם חברות השמה המתמחות בשוק ההייטק. לדוגמא, כיום ב CPS JOBS לאחר 35 שנות ניסיון בתעשיית ההייטק הגענו לשיא במספר המשרות הפתוחות עם כ – 1,283 משרות פתוחות בחברות ההייטק והסטרטאפים המובילים בתעשייה. בנוסף אנו רואים את הקרב הצמוד בין לקוחותינו על כל מועמד איכותי, מספר תומר מוסמן, מנהל המרקום והפרסום הדיגיטלי של חברת השמה להייטק CPS JOBS, התחרות האדירה על לב המועמדים מעלה את תנאי ההעסקה במקצועות החמים עד לרמה כזו שברבעון הראשון של 2017 אנחנו רואים עלייה של כ- 17.5% בשכר הממוצע של מפתחי Front end לעומת אותה התקופה אשתקד, כיום הביקוש למפתחי FED קפץ וחולש על כ- 11% מכלל משרות פיתוח ה Web הפתוחות. 

נתון נוסף שקופץ מיד לעין בטבלאות השכר של הרבעון הנוכחי, הוא העלייה הגוברת בשכר ה Data Scientists , עם עלייה של כ- 10.5% בשכר הממוצע לעומת אותה תקופה אשתקד. העלייה בשכר נובעת בעיקר מההתעסקות החמה בעולמות ה Big Data.

כיום מפתח בתחום עם למעלה מ- 6 שנות ניסיון יוכל להשתכר עד ל -35 אלף ₪ בחודש לתפקיד hands on לא ניהולי ואף להגיע ל 40 אלף ₪ במשרות ניהוליות.

התפלגות הביקושים למשרות פיתוח

בדקנו ב CPS JOBS את התפלגות הביקושים למשרות Web וגילינו שהדרישה המרכזית כיום היא למפתחי JAVA עם כ- 23% מסה"כ משרות פיתוח ה Web שנפתחו במהלך השנה האחרונה, מיד אחריה למפתחי C# עם כ- 17% מסה"כ המשרות ואחריהם העלייה במשרות C\C++ עם כ 14% מסה"כ הביקושים וזאת בשל העלייה בעולמות התוכן של המציאות הרבודה, IOT והסייבר.

נתח השוק של משרות בסביבות הפיתוח ל- mobile שומר על עלייה קבועה בשנים האחרונות אך ניתן לראות, הן משכר מפתחי המובייל והן מאחוז המשרות הפתוחות, שהעלייה אינה קיצונית וחד משמעית כפי שהייתה בשנים קודמות, וניתן להצביע עליה כחלק מהשינוי התפיסתי של חברות ועסקים העוברים לאתרים רספונסיביים מבוססי Web על פני פיתוח אפליקציות ייעודיות לכל חברה וחברה.

טבלאות שכר משרות פיתוח תוכנהטבלאות שכר אבטחת איכות QA

טבלאות שכר רשתות ותשתיות סיסטם

מאמרים נוספים

רגע לפי שאתם עוזבים, תשלחו לנו קו"ח ואנו נדאג לכם למשרה

דילוג לתוכן