נמצאו עבורך 3 משרות מתאימות

גוש דן

תחומים: IT , devops , system, בכירים

מקצועות: IT Manager, Tier 1-4

A leading IT SAAS solutions company is looking to recruit a Senior Technical Operations Manager
You will join the Customer Care department, and lead a group of Developers and Tier3 Teams
Requirements
BS/BA degree in Computer Engineering or related discipline.
Recent management experience (at least 2 years).
5 years experience in providing technical support to global customers using the SAAS platform and Cloud infrastructure
Proven development experience in client-side technologies such as JavaScript, jquery or react.
Experience as an IT/System Admin - strong advantage 
Extraordinary interpersonal skills as well as written / verbal communication skills in English
Experience working with Databases (MsSQL, Oracle, MySQL)
Scripting in Groovy a plus

איזור: גוש דן

Professional Services Engineer
מס' משרה: 203613

גוש דן

תחום: IT , devops , system

מקצועות: technical support, Tier 1-4

לחברה מובילה המתמחה באבטחת מידע וסייבר, דרוש/ה Professional Services Engineer.
התפקיד כולל הובלה של מגוון פרויקטים בעולם אבטחת המידע, הקמת מערכות, תחזוקה שוטפת וטיפול בתקלות.
 
דרישות התפקיד:
 
4+ שנות ניסיון בתשתיות Microsoft - עבודה עם שרתים- הקמה, תחזוקה ותפעול, עבודה עם AD,DNS.
ניסיון בווירטואליזציה - VMware / Hyper-V – חובה.
ניסיון וידע בתקשורת, יישום הפרדת רשתות וסגמנטציה.
כתיבת סקריפטים/קוד (PowerShell/Shell/Python)
ניסיון מוכח בעבודה עם מערכות סריקה והלבנה (OPSWAT,DLP,CDR) 
היכרות עם מוצרי CyberArk לרבות מוצר הכספות.
 
 
 

דרישות:

 
4+ שנות ניסיון בתשתיות Microsoft – עבודה עם שרתים- הקמה, תחזוקה ותפעול, עבודה עם AD,DNS.
ניסיון בווירטואליזציה – VMware / Hyper-V – חובה.
ניסיון וידע בתקשורת, יישום הפרדת רשתות וסגמנטציה.
כתיבת סקריפטים/קוד (PowerShell/Shell/Python)
ניסיון מוכח בעבודה עם מערכות סריקה והלבנה (OPSWAT,DLP,CDR) 
היכרות עם מוצרי CyberArk לרבות מוצר הכספות.
 
 
 

איזור: גוש דן


חיפה והקריות

תחום: IT , devops , system

מקצוע: Tier 1-4

The technical support specialist will provide professional level technical support to B2B customers on a specific system, infrastructure and software remotely via email, phone and remote desktop access.
Preforming in depth troubleshooting and diagnosis in order to resolve complex technical issues and incidents related both to software, hardware or communication protocols.
Identifying customer’s needs and providing immediate assistance and step by step guidance in a professional and user-friendly manner, as well as presenting possible and creative solutions for every customer query.
Prioritizing and managing several technical issues and tasks at a time, track and report solution deliverables using appropriate tools.
Prepare for and supports new products within the technical area.
Work on customer support related projects as assigned.

דרישות:

 Highly proficient in verbal and written English
Experience in Tier 2/3 technical support
A high degree of technical expertise (education or work experience)
Quarrying Microsoft SQL
Troubleshooting PC hardware and OS experience – advantage
Demonstrated understanding of concepts such as TCP/IP, DNS, DHCP, FIREWALL
Experience in B2B customer support – advantage

איזור: חיפה והקריות