נמצאו עבורך 116 משרות מתאימות
בקטגוריה מערכות מידע IT
Tier 3 Support Engineer
מס' משרה: 202450

השפלה

A leading global I solutions company is looking for a Tier 3 Support Engineer!

דרישות:

• 5+ .years experience in providing technical support to global customers using SAAS platform and Cloud infrastructure, assisting with integration and product related queries automation controls.
• Must have in-depth knowledge of various Microsoft Windows and Linux Operating systems, MS and MySQL database, LAN/WAN Networking and IT Network Operations experience.
• Must have Knowledge of internet protocols, JavaScript, NodeJS, Python, HTML & CSS.
• Experience utilizing debugging tools and lab simulations to analyze problems and identify solutions.
• Ability to logically troubleshoot software issues to determine the root cause and present suggested workarounds and solutions.
•Must speak fluent English
• BS degree in Information Technology, Computer Science or relevant field
• Additional certification in Microsoft, Linux, Cisco or similar technologies is a plus

איזור: השפלה

תחום: מערכות מידע IT

לחברה ביטחונית באזור הצפון מחפשת מומחה/ית IT - לאחזקה טכנית של מערכות מחשוב
אחריות למחשבי המערכות המבצעיות - נפחי אחסון ומעקב יומי אחר הרצת התוכנות.
תפעל ייעודי בשגרה ובחירום, ניהול צוות כוננות לאחזקת המערכות.
ליווי לקוח בהטמעת המערכת, אחזקה וביצוע הדרכות.
תמיכה והשתתפות בניסויים.

דרישות:

הכרה רחבה של עולמות הIT. .
ידע מוכח בתקשור נתונים בדגש על השכבה השניה ועד הרביעית במודל ה OSI.
ידע בסיסטם ועד הכרת שרתיWINDOWS הכרת סביבת ה דומיין של מיקרוסופט , הכרות עם עולם הוירטואליזציה והאיחסון , הכרות מערכות הפעלה מבוססות LINUX ,יכולת כתיבת מסמכים .
נדרש ניסיון תעסוקתי בתחום האחזקה – אחזקת ציוד תקשורת.
ניסיון תעסוקתי וידע טכני מוכח בתפעול ואחזקה של מערכות מחשוב או תקשורת – חובה.
השכלה כהנדסאי/ת אלקטרוניקה – יתרון.
הסמכות מסוג MCSA /MSITP ,CCNA – יתרון.
הכרות מערכות הפעלה מבוססות LINUX – יתרון.
יוצאי יחידת היב"א – יתרון.
*משרה מלאה הכוללת כוננות 24/7 למקרי חירום, עבודת שטח ונסיעות ברחבי הארץ בהתאם לצורך.
 
 
תיאור:
אחריות למחשבי המערכות המבצעיות – נפחי אחסון ומעקב יומי אחר הרצת התוכנות.
תפעול ייעודי בשגרה ובחירום, ניהול צוות כוננות לאחזקת המערכות.
ליווי לקוח בהטמעת המערכת, אחזקה וביצוע הדרכות.
תמיכה והשתתפות בניסויים.
דרישות:
 
ניסיון תעסוקתי וידע טכני מוכח בתפעול ואחזקה של מערכות מחשוב או תקשורת – חובה.
השכלה כהנדסאי/ת אלקטרוניקה – יתרון.
הסמכות מסוג MCSA /MSITP ,CCNA – יתרון.
הכרות מערכות הפעלה מבוססות LINUX – יתרון.
יוצאי יחידת היב"א – יתרון.
*משרה מלאה הכוללת כוננות 24/7 למקרי חירום, עבודת שטח ונסיעות ברחבי הארץ בהתאם לצורך.
 
 
תיאור:
אחריות למחשבי המערכות המבצעיות – נפחי אחסון ומעקב יומי אחר הרצת התוכנות.
תפעול ייעודי בשגרה ובחירום, ניהול צוות כוננות לאחזקת המערכות.
ליווי לקוח בהטמעת המערכת, אחזקה וביצוע הדרכות.
תמיכה והשתתפות בניסויים.
דרישות:
 
ניסיון תעסוקתי וידע טכני מוכח בתפעול ואחזקה של מערכות מחשוב או תקשורת – חובה.
השכלה כהנדסאי/ת אלקטרוניקה – יתרון.
הסמכות מסוג MCSA /MSITP ,CCNA – יתרון.
הכרות מערכות הפעלה מבוססות LINUX – יתרון.
יוצאי יחידת היב"א – יתרון.
*משרה מלאה הכוללת כוננות 24/7 למקרי חירום, עבודת שטח ונסיעות ברחבי הארץ בהתאם לצורך.
 

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

NOC Team Leader – 1057
מס' משרה: 202423

גוש דן

A leading global Online gaming company is looking for a NOC Team Leader!The NOC team leader will be in responsible for defining and developing operating procedures for a 24x7 NOC and build a team of analysts that can support the operational duties of the NOC. Supervising and coordinating the activities of the NOC team during shifts, in order to deliver outstanding quality and service to our customers in compliance with SLA requirements
Responsibilities
• Day-to-day management of the NOC team 
• Monitor and support the company's production environments
• Manage production events/incidents end to end
• Recruit and train NOC engineers
• Establish, integrate and maintain complex monitoring systems such as SCOM, SPLUNK, New Relic, etc.
• Design and write monitoring solutions and automation for ever-changing environment
• Design, write and maintain playbooks for managing production events
• Assist in coordinating operations and engineering teams in order to identify errors and anomalies
• Identify ongoing gaps and potential risks for the company’s customers/systems and escalate to relevant parties within and outside the company
•  Work in close collaboration with various departments such as R&D, Product, Projects, IT, etc.

דרישות:

• Experience in advanced NOC or support position (Tier 3/4) – Must
• Bachelor's technical degree (or similar) – Must
• 24/7 availability for escalations and handling critical production incidents – Must
• Knowledge with Scripting language, Bash, SQL – Must
• Knowledge with network and applications architecture – Must
• Strong understanding of web and web-related technologies – Must
• Proven experience with Linux and Windows based systems – Advantage
• Experience in leading NOC team – Advantage
• Experience with centralized logs solutions (SPLUNK, Logz.IO, Logstash, etc.)
• Experience with application monitoring solutions (New Relic, Dynatrace, AppDynamics, etc.)
• Driven, Motivational, Hands-On and Responsible

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT


גוש דן

A leading global Online gaming company is looking for a Service-Operations Team Leader!
The Service-Ops team leader will be responsible for the end-to-end handling of all reported production incidents, building and maintaining a team of technical experts in the company’s product.
Prioritizing daily tasks in order to maintain excellent service to the company’s customers in compliance with SLA requirements.
Responsibilities
• End to end ownership on all production incidents – last tier in the cycle
• Maintain open and frequent communication with the customers
• Manage critical incidents during on and off hours
• Recruit and train Service-Ops engineers
• Prioritize daily incidents and tasks
• Investigate, find root cause, escalate and track bugs to R&D
• Keep up to date with company’s tech development and be a technical focal point for various departments in the company
• Meet agreed SLA levels per customer.
• Interface with various departments in the company including R&D, Product, QA, Projects and more.

דרישות:

• Experience in advanced support position (Tier 3/4) – Must
• Bachelor's technical degree (or similar) – Must
• 24/7 availability for escalations and handling critical production incidents – Must
• Strong understanding of web and web-related technologies – Must
• Strong troubleshooting and investigation skills – Must
• Experience in leading NOC or advanced Support team – Advantage
• Knowledge of ITIL practices – Advantage
• Knowledge of Application lifecycle and CI/CD practices – Advantage
• Experience with centralized logs solutions (SPLUNK, Logz.IO, LogStash, etc.)
• Experience with application monitoring solutions (New Relic, DynaTrace, AppDynamics, etc.)
• Ability to read and understand C/S code (.NET, JS, etc.)
•Ability to read and understand SQL stored procedures   
• Service-oriented
• Driven, Motivational , Hands-On and Responsible

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT


גוש דן

A Global online gaming company is seeking a dynamic and quality System Administrator!
Responsibilities:
The IT System administrator is required to support our Call Center and offices in Malta, to serve as System administrator in a 24/7 operation, to troubleshoot problems and advise on the appropriate action, to ensure the ongoing health of the Office systems and to ensure a working environment for the call center personnel, to create and maintain infrastructure documentation.

דרישות:

At least 3 years’ experience as senior Windows System administrator with an experience in Linux Systems (including understanding of Windows and Linux scripting)
Fluent English
Ability to be on Call 24/7
Security oriented
Experience with windows domain environment
Experience with Linux OS (CENTOS, Ubuntu, Debian)
Experience with Linux based IP PBX for office and call center uses, IP phone and soft phones
Experience with exchange environment
Experience with VMware products
Experience with Backup products
Experience working with HP servers
Basic networking knowledge
Ability to negotiate with suppliers (prices, contracts )
Experience with network and hardware monitoring tools
Previous experience in supporting call centers – an advantage
Work well under pressure, excellent problem solving skills and a strong customer service attitude, great communication skills – a must
Fast & self-Learner, Independent, organized and responsible

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

Corporate IT Manager – 1058
מס' משרה: 202422

גוש דן

A leading global Online gaming company is looking for a Corporate IT Manager!
As a Corporate IT Manager, you will be a part of the IT Department which engages in all aspect on hardware and software infrastructure.
The main Technologies that he will work with are: Microsoft based workstations and servers.
Responsibilities:
•.   Technical leading of all office IT (Israel and Ukraine).
•     Improve and monitor office service level.
•     Managing offices servers and workstation software and hardware.
•     Manage office inventory and purchase.

דרישות:

•     At least 3 years’ experience in as IT manager in a company with over 200 users.
•     Experience with windows Active Directory environment.
•     Experience with Microsoft office 365 software.
•     Experience with VMware.
•     Experience with backup software (VEEAM preferred).
•     Good English.
•     Excellent problem solving skills and a strong customer service attitude.
•     Fast & self-learner, team player, organized and responsible, dynamic, motivated.
•     Ability to be on Call 24/7

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

Cloud Engineer
מס' משרה: 202417

גוש דן

A leading network security company is looking for a Cloud Engineer!

Motivation and passion to learn and implement new technologies
Good collaboration skills and a positive attitude
Strong execution and delivery skills

דרישות:

Proven experience of at least 5 years as a software developer or DevOps engineer
Hands-on experience with AWS
Bachelor’s Degree in Computer Science, Engineering or equivalent
Experience in designing and implementing big data cloud-based solutions
Experience developing cloud-based services using Python, Java and/or Go
Experience with automation and orchestration solutions such as CloudFormation and Terraform
AWS Certified Solutions Architect or Developer (advantage)
Experience with dockers and Kubernetes (advantage)
Experience with Spring cloud (advantage)
SQL, PySpark & Scala skills (advantage)

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT


גוש דן

Escalation Engineer / Tier-IV Engineer - CORE

דרישות:

B.Sc. in computer science or equivalent from known university.
At least 2 years' experience in developing core C/C++ windows applications.
Customer support experience / Tier-IV
Experience with windows internals (Win API).
Familiar with STL.
יתרון:
Knowledge in DB/SQL..
Knowledge in UNIX programming and systems.
Knowledge in UNIX/Win kernels.
Knowledge in Networking/Security.
Any knowledge in Directory services (i.e. AD, LDAP, NIS).
Knowledge in .NET.

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT


גוש דן

A leading software security company is looking for a Escalation Engineer / Tier- IV Engineer!
The team extract and analyze huge amount of data from the latest IT technologies available today. This position will investigate customer issues with products and provide timely resolution while coordinating with support and development teams.

דרישות:

At least 3 years of hands-on (full stack) experience with strong Backend experience, working with multi-threaded environment and on large scale using C#, .NET.
Developing using Microsoft SQL, T-SQL
Strong troubleshooting skills
Great interpersonal skills.
Customer support experience
Fast technology adaptation
Independently driven, proactive, accountable, reliable, team player
Additional Skills:
The following additional skills are nice to have:
Experience in Angular, NodeJS, TypeScript
Develop reporting infrastructure and reports using Microsoft Reporting Services
Experience with windows internals (Win API)
Work and use of Microsoft environments (Windows Server, NTFS, Active Directory, Exchange, LDAP, IIS, GPO)
Solid understanding of data structures, design patterns, and algorithms
Experience with large-scale software project

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

דרוש/ה איש/תHelpDesk
מס' משרה: 202413

גוש דן

לחברה מובילה בתחום ההיי-טק והמחשוב בשוק הישראלי והבינלאומי דרוש/ה איש/תHelpDesk
סיוע טלפוני ובאמצעות שליטה מרחוק למשתמשי קצה בציוד ובתוכנות נלוות + תמיכה ותחזוקה לשרתי הלקוחות

דרישות:

ידע וניסיון בשרתי טרמינל- יתרון
ידע ביישומי OFFICE- חובה
ניסיון עם מערכות הפעלה win7/win10 ושרתים server2008/2012/2016
ידע וניסיון ב AD- וEXCHANGE
אנגלית ברמה טובה

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

דילוג לתוכן