נמצאו עבורך 17 משרות מתאימות
בקטגוריה תמיכה טכנית

השרון

0105- IT Network and Support Engineer

דרישות:

At least 2 years’ relevant experience as a support / helpdesk engineer
Must have PC software troubleshooting and maintenance skills, including Windows 7, Microsoft Office, endpoint security, browsers and more
Must have hands-on PC hardware repair and maintenance experience
Must have hands-on experience with managing Active Directory
Must have good understanding of network and Internet technology concepts such as TCP/IP
Exposure to IT security concepts (e.g. VPN, encryption, malware, etc.)
Experience with telephony technologies and infrastructure, including SIP and VoIP
Exposure to Microsoft server products such as Windows Server and SQL Server
Exposure to server virtualization technologies such as Hyper-V or VMware
Other Essential skills and Requirements:
Excellent English verbal and written skills
Strong desire to ensure tasks are proactively followed up and completed in a timely manner
Be support-oriented and customer focused
Be able to work independently, yet as part of global IT team
Be prepared to work outside of regular business hours
Have relevant Microsoft or similar IT certifications
Possess Strong communication skills
Possess Strong organizational and documentation skills
 
Be proactive and present solutions that align with the company’s IT strategy and resourcing

איזור: השרון

תחום: מערכות מידע IT

Technical Support Engineer-4161
מס' משרה: 202508

גוש דן

 
 The Company in the forefront of network & IoT Security is looking for a Technical Support Engineer

דרישות:

 
Industry experience  – 5 years minimum
Strong experience in Network troubleshooting and configuration (tcpdump, ethereal, etc.). – Must
TCP/IP and advanced Network understanding (LDAP, DNS, SMTP, SNMP, DHCP and authentication protocols)
Experience in security – advantage.
Network equipment configuration (Switch, Router, FW).
Knowledge in Windows and Windows-based networks (Active Directory, domain management)
Experience with Linux O/S – advantage.
Experience with virtualization environments
English – high level , written and verbal skills – mandatory
 
תיאור: 
 The Company in the forefront of network & IoT Security is looking for a Technical Support Engineer
דרישות: 
Industry experience  – 5 years minimum
Strong experience in Network troubleshooting and configuration (tcpdump, ethereal, etc.). – Must
TCP/IP and advanced Network understanding (LDAP, DNS, SMTP, SNMP, DHCP and authentication protocols)
Experience in security – advantage.
Network equipment configuration (Switch, Router, FW).
Knowledge in Windows and Windows-based networks (Active Directory, domain management)
Experience with Linux O/S – advantage.
Experience with virtualization environments
English – high level , written and verbal skills – mandatory

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

מנהל/ת אתר ג'וניור
מס' משרה: 202493

השפלה

לחברת E-Commers מהמובילות בארץ דרוש/ה מנהל/ת אתר!
התפקיד הכולל:
תפעול מלא ושוטף של אתר הסחר, הזמנות , ניהול מוצרים חדשים וקיימים באתר, העלאת באנרים, תמונות, וידאו ועוד
תמיכה במגוון המשתמשים חיצוניים הקשורים לתפעול האתר 
ניטור שוטף של האתר - מוניטור והתראות, הצפת בעיות לפיתוח (באנגלית)

דרישות:

כשנה ניסיון בתפקיד דומה.
• יכולות אישיות: אחראי/ת ומסודר/ת מאוד, בעל/ת יכולת עבודה תחת לחץ
• ניסיון בניהול אתר E-Commers במערכת מג’נטו magneto –  יתרון
• היכרות עם כלי קידום ובקרה אינטרנטיים, ביניהם Google Analytics  
• תחקור בסיסי נתונים MY SQL
• יכולת עבודה עם ממשקים מרובים (שיווק, מכירות, פיתוח, טכנולוגיות, שירות) 
ועם ספקים חיצוניים
•יכולת תקשורת טובה באנגלית (כתיבה ודיבור)

איזור: השפלה

תחום: מערכות מידע IT

Production Monitoring Specialist
מס' משרה: 202490

גוש דן

Production Monitoring Specialist

דרישות:

Have 2+ years of strong scripting experience – Must (PowerShell – an advantage)
Experience with SQL
Self-learning and infinite curiosity
Strong troubleshooting and problem-solving skills
Experience with AZURE or other cloud solutions – an advantage
Kusto Query language – an Advantage
 

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

דרוש/ה איש/תHelpDesk
מס' משרה: 202413

גוש דן

לחברה מובילה בתחום ההיי-טק והמחשוב בשוק הישראלי והבינלאומי דרוש/ה איש/תHelpDesk
סיוע טלפוני ובאמצעות שליטה מרחוק למשתמשי קצה בציוד ובתוכנות נלוות + תמיכה ותחזוקה לשרתי הלקוחות

דרישות:

ידע וניסיון בשרתי טרמינל- יתרון
ידע ביישומי OFFICE- חובה
ניסיון עם מערכות הפעלה win7/win10 ושרתים server2008/2012/2016
ידע וניסיון ב AD- וEXCHANGE
אנגלית ברמה טובה

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

International Support engineer
מס' משרה: 202384

גוש דן

The role will focus on technical support of Magic technical products for the international market. Providing solutions to customer queries, on a deep technical level. Provide 1st and 2nd tier support.
Responsibilities:
Provide functional expertise in the technical support process
Work with customers to ensure highest satisfaction level by being attentive, professional, qualitative, fast and being able to walk the extra mile when required.
Capture working notes and all details to resolve a case
Communicating with QA & Product Management in order to bring reported customer defects to resolution bug resolutions
Creating knowledge units for the knowledgebase
Providing consulting services – on-site support and specific training
Conducting courses – possible, on demand

דרישות:

Extensive experience in providing 1st and 2nd level support
Extensive knowledge of at least one operating systems: (Windows, Linux, Unix)
Experience in software development (Web, C/S , Mobile, batch processing) (preferably .Net / Java)
Solid SQL knowledge
Understanding of security concepts
TCP/IP knowledge
Familiarity with databases (at least MSSQL / Oracle)
Familiarity with XML (at least as a concept)
Familiarity with web services (SOAP, JSON)
Familiarity with enterprise architecture
Advanced knowledge of MS Office products
Skills and Abilities Required:
High level of English
Highly customer orientation
Excellent communication skills
Team player
Experience in partnering with other parts of the Support organization that are located abroad (e.g., India)
Autodidactic capabilities
Willingness to travel
Experience with Angular – an advantage.
Mother-tong German or French – advantage.

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

Customer support Team leader
מס' משרה: 202081

גוש דן

A leading AI Company is looking for a customer support team leader.

Responsibilities:
? Handle customer requests, questions, and complaints.
? Technical analysis and debug of system failures and errors.
? Working closely with Sales, Product and R&D teams.
? Keep track of customer expectations and recurring issues.
? Follow up with customers after resolving their issues.
? Lead and scale support operations.
? Take part in in­field deployment of our system at customers’ sites.
 

דרישות:

?Electrical/Computer Science engineer.
? 3+ years of experience in customer support engineering (at least Tier 3).
? Experience with the Linux environment.
? Experience with HW product support ­ advantage.
? Availability for flights from time to time.
.

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

Technical Support Engineer
מס' משרה: 202060

גוש דן

A successful cyber security company is looking for a talented Technical Support Engineer.
What you will do:
Take part in supporting the world-wide market leading product suite, consisting of: Network Access Control, Endpoint Compliance, Mobile Control, and Intrusion Prevention.
Applications range from Client / Server applications to Web apps for a Network Access Control solution, running on both Windows and Linux systems.

דרישות:

• Industry experience – 5 years minimum.
• Strong experience in Network troubleshooting and configuration (tcpdump, ethereal, etc.) – Must.
• TCP/IP and advanced Network understanding (LDAP, DNS, SMTP, SNMP, DHCP and authentication protocols).
• Experience in security – advantage.
• Network equipment configuration (Switch, Router, FW).
• Knowledge in Windows and Windows-based networks (Active Directory, domain management).
• Experience with Linux O/S – advantage.
• Experience with virtualization environments.
• English – high level , written and verbal skills – mandatory.
• Bachelor’s Degree in Computer Science, Engineering or equivalent.
.
 
 
 

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

תומך/ת טכני/ת
מס' משרה: 202063

גוש דן

במחלקת השירותים-המקצועיים בחברה העוסקת בפיתוח מערכות שו''ב, דרוש/ה תומך/ת טכני/ת ..
     
 התפקיד כולל :
מתן שירות ומענה טלפוני, כולל הגעה ללקוחות, בארץ ובחו''ל.
התקנת שרתים, הטמעת המערכת, הדרכה וליווי הלקוח לשימוש מוצלח במערכת, עריכת מסמכי הדרכה והדרכה פרונטלית.
עבודה מול מחלקות הפיתוח והמוצר. 
עבודה מול לקוחות פנימיים, בתחומי ה-IT. 

יתרונות:
• נסיון בניהול סביבת עבודה וירטואלית
• היכרות מוקדמת עם מערכות שו''ב ומיפוי. 
• עבודה עם Firewall. 
 

דרישות:

• נסיון של שנתיים לפחות בשירות ובתמיכה אפליקטיבית. 
• נסיון בעבודה עם Active Directory+ Exchange+Antivirus+תוכנות גיבוי.
• ידע וניסיון רב בתחום ה- IT והתקשורת.
• שליטה מלאה במערכות הפעלה Windows server & Windows. Windows XP, 7, 8, 10 Windows Server 2008, 2012. 
• היכרות עם SQL. 
• היכרות עם פרוטוקולי תקשורת TCP, UDP, היכרות עם תקשורת סלולארית. 
• אנגלית ברמה גבוהה- שיחות טלפון וכתיבה. 
 

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

Technical Support Engineers
מס' משרה: 202025

גוש דן

(A leading mobile company locted in Herzliya is looking for a Technical Support Engineers (TSE

דרישות:

BS.c in computer science, similar field of study, or similar commitment to technology
Mobile SDKs and frameworks (iOS, Android Studio, Cordova, etc.)
Public contributions to code repositories (personal, commercial, or project)
1+ year of professional experience in JavaScript, HTML, CSS and/or Mobile Development
1+ year of professional experience working in a team setting
Conversationally fluent in spoken English and written English
Global team experience

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

דילוג לתוכן