נמצאו עבורך 27 משרות מתאימות
בקטגוריה תמיכה טכנית
Technical Support Engineer
מס' משרה: 202957

השרון

A leading cloud security company is looking for a Technical Support Engineer.
 
This is a customer-facing role where you will work to solve product and network problems of low to high complexity.
You must be able to effectively utilize complex lab setups to duplicate and solve problems.
 

דרישות:

3+ years of technical support experience
1+ years experience with SQL and database administration
Technical BA/BSc degree or equivalent combination of education and experience in a computer technology field
Solid knowledge of internet protocols such as TCP/IP, HTTP, SSH, and DNS, as well as the ability to use diagnostic tools such as packets sniffer, ping, nslookup- A must
Good Windows (including servers), Mac & Linux admin skills and troubleshooting ability- A must
Experience with storage systems – An advantage
Quick learner with a desire to learn new tools and techniques
Multi-tasking and problem resolution abilities
English-Fluent (verbal and written)
 
Help customers solve technical issues and properly set up their products
Answer questions from existing and prospective customers about the features and capabilities of  products
Analyze customer’s problems by using remote access, debug files, network captures and more
Recreate customer’s symptoms at test lab and assist in troubleshooting and resolving product bugs
Follow up on customer cases/ tickets through  CRM
Write customer-facing technical documentation for  knowledge base and website
Communicate customer needs and wishes to  development team
 
Reporting to Services Director
 
 

איזור: השרון

תחום: מערכות מידע IT


ירושלים יוש

לחברה בירושלים המתמחה בתחום אבטחת מידע, בקרת גישה וסינון תוכן דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה
התפקיד כולל:
תמיכה במוצר מורכב בתחום אבטחת מידע וסיסטם בעבודה מול צוותים טכניים של לקוחות 
פתרון בעיות אפליקטיביות ובעיות סביבה, תקשורת ורשתות
תמיכה מרחוק בלקוחות בעולם ברמה Tier 2-3 בהתקנה והגדרה של מוצר בתחום אבטחת מידע בסביבות מורכבות וגדולות בעולם
הקמה ותחזוקה של סביבות מעבדה מורכבות ובדיקות של תצורות עבודה שונות
הקמה ותחזוקה של סביבות ענן SaaS - Azure, AWS
ביצוע הדרכות ומצגות טכניות של המוצר ללקוחות 
כתיבה של תיעוד ומדריכים
הבנה  של צרכי אבטחת מידע של הלקוח ויכולת מתן מענה מתאים על בסיס מוצרי החברה
טיפול משימות סיסטם - הקמת סביבות מעבדה הכוללות אינטגרציה עם מוצרים אבטחה של חברות מובילות כדוגמת Symantec, McAfee, F5, IBM, VMWare.
 

דרישות:

ניסיון / השכלה  בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות ואבטחת מידע – חובה
אנגלית רהוטה- דיבור וכתיבה
היכרות עם נושאי סיסטם ותקשורת כמו Active Directory , Firewalls, Virtual machines, AWS, Certificates, DNS, SQL
יום בשבוע נדרש עד השעה 9 ושישי פעם בחודש כוננות בבית.
 
יתרון:
ניסיון בעבודה מול לקוחות בחו"ל
 

איזור: ירושלים יוש

תחום: מערכות מידע IT

Help Desk/ Technical Support
מס' משרה: 202751

חיפה והקריות

לצוות סיסטם של חברת מחשוב ענן מובילה דרוש/ה איש/ת תמיכה מנוסה למחלקת ה help-desk.
תפקיד מאתגר ועבודה מגוונת מול מגוון רחב של מערכות וטכנולוגיות, כמו ענן פרטי וציבורי, סביבות מחשוב מאתגרות, NOC, תקשורת מורכבת ופתרונות טלפוניה וקול סנטר.
התפקיד כולל תמיכה בלקוחות החברה ומתן מענה ראשון ושני ,החל במחשבי קצה ועד טיפול בשרתים וירטואלים בחוות השרתים , טיפול ב AD, GP , שרתי 2008/2012/2016, אקסציינג' ו 365.ניטור וגיבוי.
טיפול והגדרת FW ושרידות תקשורת .
משרה מלאה, זמינות מיידית.

דרישות:

ניסיון בתפקיד דומה – מינימום שנה
הכרות מעמיקה במערכות הפעלה 10/WIN7/win8 ו 2016/Server 2008/2012
ניסיון עם יישומי אופיס, אנטי וירוס, יישומים ארגוניים,
ניסיון מוכח עם Active Directory , GPO
טיפול בדואר מסוג אקסציינג ו 365.
ניסיון בניהול דומיין, רשומות דומיין.
הכרות וניסיון מוכח בתקשרות, מודמים, ראוטרים פיירוולים ואבחון תקלות תקשורת.
ניסיון בתמיכת טלפוניה VOIP – יתרון!
ניסיון קודם כטכנאי PC, רשתות ואינטגרציה – יתרון.
ניסיון כתומך טכני ב ISP ישראלי – יתרון

איזור: חיפה והקריות

תחום: מערכות מידע IT

איש/אשת Help Desk
מס' משרה: 202711

השרון

עבודה מהמשרד עם אפשרות לשלב עבודה מהבית, בנוסף לפרוייקטים חיצוניים אצל לקוחות.
משרה מלאה בימים א' - ה' בשעות 08:00-17:00

דרישות:

ניסיון של מינימום שנה ב: תמיכה טכנית, מערכת הפעלה ושרתים Windows, אופיס
החברה יושבת באזור השרון

איזור: השרון

תחום: מערכות מידע IT

Support Agent
מס' משרה: 202665

גוש דן

We are looking for aqualified of a Support Agent. You should also be able to act proactively to ensure smooth team operations and effective collaboration.
.
Diagnose and troubleshoot technical issues, including account setup and configuration
Setting clear team goals
Delegating tasks and set deadlines
Properly escalate unresolved issues to appropriate internal teams
Discover training needs and provide coaching
Monitor team performance and report on metrics
Intervene when necessary to aid the group in resolving issues

דרישות:

Hands-on experience with computer environment
Excellent problem-solving and communication skills
Ability to provide step-by-step technical help, both written and verbal
Knowledge of customer service principles and practices
Multi-tasking capabilities
Fluent English – MUST

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

SUPPORT AGENT
מס' משרה: 202663

גוש דן

Creating an inspiring team environment with an open communication culture
Diagnose and troubleshoot technical issues, including account setup and configuration
Setting clear team goals
Delegating tasks and set deadlines
Properly escalate unresolved issues to appropriate internal teams
Discover training needs and provide coaching
Monitor team performance and report on metrics
Intervene when necessary to aid the group in resolving issues

דרישות:

Proven work experience as a customer success manager
Hands-on experience with computer environment
Excellent problem-solving and communication skills
Ability to provide step-by-step technical help, both written and verbal
Knowledge of customer service principles and practices
Multi-tasking capabilities
Fluent English – MUST

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

איש/ת  IT
מס' משרה: 202600

גוש דן

לחברה טכנולוגית באזור המרכז העוסקת בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות בתחומי IOT ומערכות שו''ב, דרוש/ה .איש/ת  IT

דרישות:

•             ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה
•             ניסיון בניהול IT לסביבת פיתוח
•             ניסיון בהקמת רשתות IT לרבות הגדרות קו, ראוטר , FW, נתבים מנוהלים
•             ניסיון בתמיכה בלקוחות גדולים ובהטמעת מערכות בסביבת לקוח
•             הכרות וידע עם SQL יתרון
•             תמיכה בלקוחות חברה במקרים של תקלות לרבות תמיכה ביישומי החברה

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT


גוש דן

לחברה פיננסית מובילה במרכז דרוש/ה טכנאי/ת שטח עם 3 שנות ניסיון בתחום מתן שירות במחלקת IT.
תיאור התפקיד : תמיכה טכנית במשתמשי החברה (טלפונית ופרונטאלית) בתקלות תוכנה וחומרה.
התקנה ותחזוקה של מחשבים נייחים / ניידים ומדפסות רשת.
הקמת משתמשים וניהול הרשאות במערכות שונות.
עבודת צוות ותודעת שירות גבוהה.

דרישות:

השכלה – תעודת     MCSE/ MCITP.
1. הכרת מערכות הפעלה –  WINDOWS XP ,   WINDOWS7 , windows 10
2. הכרת תוכנות OFFICE
3. טיפול בתקלות חומרה במחשבים נייחים וניידים.
4. ניסיון מוכח בתמיכת משתמשים בסביבות Windows חובה
5. ניסיון מוכח בעבודת צוות
6. ניסיון עבודה בסביבות מרובות משתמשים
7. יכולת למידה עצמית גבוהה

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

נציג/ת תמיכה טכנית
מס' משרה: 202559

השרון

לחברת ביטוח מובילה דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבית- לא דרוש ניסיון קודם!
במסגרת התפקיד:
מתן מענה טלפוני בלבד למאות סוכני ביטוח בכל הנוגע לתפעול מערכות מידע פנימיות..
שילוב של מענה טכני ומענה אפליקטיבי עסק!
משרה מלאה עם גמישות בשעות תחילת עבודה!
כולל ארוחות מסובסדות!

דרישות:

הכרה של מושגי היסוד- חובה
בגרות מלאה – חובה

איזור: השרון

תחום: מערכות מידע IT


השרון

0105- IT Network and Support Engineer

דרישות:

At least 2 years’ relevant experience as a support / helpdesk engineer
Must have PC software troubleshooting and maintenance skills, including Windows 7, Microsoft Office, endpoint security, browsers and more
Must have hands-on PC hardware repair and maintenance experience
Must have hands-on experience with managing Active Directory
Must have good understanding of network and Internet technology concepts such as TCP/IP
Exposure to IT security concepts (e.g. VPN, encryption, malware, etc.)
Experience with telephony technologies and infrastructure, including SIP and VoIP
Exposure to Microsoft server products such as Windows Server and SQL Server
Exposure to server virtualization technologies such as Hyper-V or VMware
Other Essential skills and Requirements:
Excellent English verbal and written skills
Strong desire to ensure tasks are proactively followed up and completed in a timely manner
Be support-oriented and customer focused
Be able to work independently, yet as part of global IT team
Be prepared to work outside of regular business hours
Have relevant Microsoft or similar IT certifications
Possess Strong communication skills
Possess Strong organizational and documentation skills
Be proactive and present solutions that align with the company’s IT strategy.and resourcing

איזור: השרון

תחום: מערכות מידע IT

דילוג לתוכן