כל מה שרציתם לדעת על חיפוש עבודה בהייטק

מנהל מערכות מידע

דרושים מערכות מידע

מנהל מערכות מידע ראשי (מנמ"ר או באנגלית – Chief Information Officer) הוא הדמות הבכירה ביותר בארגון בהיבט הטכנולוגי, הממוקם בראש היררכיית התפקידים בתחום מערכות המידע ובסיסי הנתונים ולכן תפקיד זה פופולארי כאשר מחפשים מודעות דרושים מערכות מידע.

בעשור האחרון עם מעבר ניהול התהליכים העסקיים, שבעבר נעשו באופן פיזי, לרשת האינטרנט ולאמצעים ממוחשבים, חלה עלייה משמעותית בחשיבותן של מערכות מידע ובצורך קיומן במערכות חזקות, מתוחכמות ומאובטחות.

מהפיכת האינטרנט ומערכות המידע ממצבות את המנמ"ר כדמות מפתח סביב שולחן ההנהלה, האחראי על עיצוב האסטרטגיה הטכנולוגית של החברה כך שתוביל את הפעילות העסקית. ניהול מערכות מידע איננו תפקיד טכני כי אם ניהולי שמטרתו היא תרגום הצרכים העסקיים לפעולות טכניות. במסגרת תפקידו אחראי מנהל מערכות המידע על מתן מענה למחשוב תהליכים ארגוניים כגון: רכש, שיווק, מכירות, משאבי אנוש, אבטחת איכות ועוד, באמצעות פיתוח, יישום והטמעה של מערכות המידע הניהוליות וכך בעלים של חברת הייטק העובר על קורות חיים שהתקבלו לאחר פרסום מודעת דרושים מערכות מידע עובר על קורות החיים באופן המקצועי ביותר כדי להתאים את העובד החדש בדיוק לצורכי המערכת.

נוסף על כך אחראי מנהל מערכות מידע ראשי גם על ניהול כלל עובדי תחום הIT תחת דרישות ההנהלה לצורך השגת יעדים קבועים מראש של זמן ותקציב.

אופי תפקידו של מנהל מערכות המידע כתפקיד רוחבי, מחייב את מבצעו בהבנה ארגונית-תהליכית מובהקת וביכולת ניהול תקשורת עם כלל ענפי הארגון. כמהות תפקידו, גם הכשרתו של מנמ"ר צריכה לשלב בין טכנולוגיה לניהול וזאת על מנת שיוכל לכהן כמגשר הארגוני בין העולם הטכנולוגי לעולם העסקי.

עוד ממילון משרות

דרושים מערכות מידע

Webmaster

כגולשים נתקלתם בוודאי במושג הוובמאסטר, ובישראל מיד נמצאו אנשים נחמדים שתרגמו את זה – בונה אתרים. אבל הוובמאסטר הוא הרבה יותר מזה. כדי להרוויח את
קרא עוד »
דרושים מערכות מידע

מהנדס חומרה

בכל חברת הייטק המבוססת על מוצרי חומרה – דרוש מהנדס אלקטרוניקה או מהנדס חומרה. תפקידו של מהנדס חומרה לפתח כרטיס או מעגל או רכיב-CHIP שיוכלו לבצע את ההגדרות על-פי האיפיון שנעשה
קרא עוד »
דרושים מערכות מידע

מהנדס מערכת

תחום הנדסת וריפיקציה תופס תאוצה בשנים האחרונות בעקבות הבנתן של חברות הייטק בחזית הטכנולוגייה כמו גם חברות סטארט אפ העוסקות בפיתוח שבבים, את הצורך העצום בתכנון מערכות
קרא עוד »

רגע לפי שאתם עוזבים, תשלחו לנו קו"ח ואנו נדאג לכם למשרה

דילוג לתוכן