אמדוקס

אמדוקס היא חברה בנלאומית עם יותר מ 17,000 עובדים אשר משרתת לקוחות ביותר מ50 מדינות ברחבי העולם. אנו מאמינים שכאשר זה מגיע לשגשוג בשוק התקשורת הדיגיטלית, ההבדל הוא החוויה: גם בחווית הלקוח שספק השירות יוצר, וגם בעומק החוויה הייחודי ששותף טכנולוגיה יכול לספק. השורשים העמוקים שלנו בתעשיית התקשורת נותנים לנו תובנה לגבי מה שנדרש כדי לבנות קשרי לקוחות חזקים ורווחיים יותר. השילוב הייחודי שלנו של תוכנה, שירותי ייעוץ וסורסינג  אסטרטגי גלובלי (הידוע גם כשירותים מנוהלים), ביחד עם ניסיון עשיר בתעשייה, מקיף את כל התהליכים העסקיים, סוגי העסקים ומערכות תמיכה תפעולית (BSS / OSS), או מה שאנו מכנים "מערכות חוויית לקוח "

יחד, אנחנו עובדים כדי למזער את הסיכון ולמקסם את התועלת של שינויים במערכת, בין אם לקוחות גורפים או מצטברים, אמדוקס היא בין החברות הגדולות והחדשניות ביותר בעולם התקשורת. בלמעלה מ -1.3 מיליארדים חוויות בכל יום, אנחנו עוזרים לעסקים לספק חוויית לקוח פשוטה, אישית ובעלת ערך בכל נקודת שירות. אמדוקס היא מובילת השוק בחדשנות מערכות חווית לקוח.

מעוניינים לעבוד באמדוקס או חברות דומות לה? צרו איתנו קשר ונשמח להציע לכם משרות רלוונטיות!

A global company, Amdocs has more than 17,000 employees and serves customers in more than 50 countries around the world. We believe that, when it comes to thriving in the converged, digital communications market the difference is the experience: both the customer experience a service provider creates  and the unique depth of experience a technology partner can deliver. Our deep roots in the communications industry give us insight into what it takes to build stronger, more profitable customer relationships. Our unique combination of software, consulting services and global strategic sourcing  (also known as managed services), and unmatched industry experience spans all business  processes and business – and operational-support systems (BSS/OSS), or what we call  "customer experience systems"

Together ,we work to minimize the risk and maximize the benefit of system transformations, whether sweeping or incremental, Amdocs customers are among the largest, most innovative communications companies in the world. In more than 1.3 billion experiences every day, we’re helping them to deliver a simple, personal and valuable customer experience at every point of service. Amdocs is the market leader in customer experience systems innovation.

משרות רלוונטיות בתחום מערכות מידע IT

DevOps Engineer
מס' משרה: 203029

גוש דן

A leading tech company is looking for DevOps Engineer
The responsibilities
You will be responsible for all aspects of the platform including maintenance, upgrades, automation, and new feature development that will be used by Codefresh customers.
Manage our production and multiple development environments
 
Designing and embedding industry best practices for online services including disaster recovery, business continuity, monitoring/alerting, and service health measurement
 
Deploy, configure, and manage automation and monitoring tools
 
Help building a data-driven culture by providing statistical trending and analysis using real service data to increase service health and quality
 
Adapt architecture, infrastructure, and tools based on market growth and technology rapid evolution
 
Identifying system problems from the live site and recommend solutions to improve processing efficiency and stability
Working closely with peer engineering teams on defining and implementing improvements to service monitoring and reporting to enhance reliability and capability
 
Evaluating and contributing to the product, service design, and architecture, help shape service engineering strategies, review specifications, design and improve upon core processes
 
Building knowledge in incident & problem management, change management, security, and compliance
 
Providing operational support for day to day activities involving the deployment of services
 
Develop effective tooling, dashboards, alerts, and response to identify and address reliability risks
 
Enhance team technical capabilities and workforce by using cutting-edge technologies from the DevOps culture
 
Identify opportunities for improving the security, reliability, and scalability of our production services.

דרישות:

3+ years of  experience in DevOps, operations & service engineering
 Must have deep experience with Kubernetes (operational and deployment experience), Docker
 
Possess top-notch troubleshooting skills and a diagnostic intuition to solve challenging problems
 
Experience with Monitoring tools, preferably Prometheus
 
Knowledge in deployment models, capacity
Knowledge in deployment models, capacity management and utilization of services
 
Knowledge in the design, architecture, and running of complex, large scale online services
 
Understanding of cloud services ( preferably Azure/AWS), PowerShell, and software security concepts
 
Previous working experience in a DevOps engineering model
 
Experienced with and proven knowledge with major cloud technologies and public cloud providers
 
Expert command of config management principles and an ability to code your desired state, preferably by using Terraform
 
Extensive engineering experience with Linux
 
Experience working with databases and have a strong understanding of system and networking concepts and troubleshooting techniques
 
Strong Git, GitHub experience

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

System Linux Expert
מס' משרה: 203025

גוש דן

חברת פרויקטים מוכרת מחפשת מומחה מנוסה ב System Linux למשרה המשלבת עבודת DevOps לפעילות באזור המרכז.
 

דרישות:

 
מעל 3 שנות ניסיון בתפקיד איש/ת סיסטם בסביבת LINUX – חובה
ניסיון בעבודה עם Apache/ /NGINX ,Load Balancer, DNS- יתרון משמעותי
ניסיון בכתיבת סקריפטים (Bash/Python)- חובה
הכרות עם סביבת Cloud – עדיפות לAWS- יתרון
ניסיון עם DOCERS/KUBERNETES – יתרון
ניסיון עם JENKINS/ANSIBLE – יתרון משמעותי
 
 

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

DevOps Engineer
מס' משרה: 203026

גוש דן

A project company is looking for a DevOps Engineer
 You’ll be responsible for ensuring the day to day
smooth operation, build and deploy workflows, production applications, and infrastructure.

דרישות:

Experience with Linux /Unix
3years working on a large production environment with many types of services, databases and components
At least 2 years in one or more of the following languages: Golang, Python, Bash, PHP, Lua and Ruby
Experience with Hadoop/ Cloudera
Proven work experience with monitoring and logging systems for a production
Proven work experience with CI/CD pipelines for distributed production systems
Web servers such as Nginx, Apache or Tomcat
Configuration management software such as Puppet or Chef or Ansible
Central log management software such as ELK, Splunk
Solid understanding of TCP/IP and HTTP and SSL
SCM software such as Git, SVN
Excellent English (Writing and Verbal)
 

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

Help Desk
מס' משרה: 203027

גוש דן

חברת פרויקטים מובילה מחפשת Helps Desk 
במסגרת התפקיד, מתן תמיכה למשתמשי הארגון בעמדות קצה, ניהול משתמשים ב-AD, פתרון תקלות, הגדרת מדפסות רשת, התקנת עמדות קצה ומערכות הפעלה.

דרישות:

התפקיד
ניסיון עם Active Directory כולל הגדרה וניהול משתמשים
ניסיון בסביבת Win כולל התקנת מערכות הפעלה
ניסיון בניהול ותמיכה במשתמשי Mac – יתרון
 

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

DevOps Engineer
מס' משרה: 202998

גוש דן

דרוש/ה DevOps Engineer לחברה טכנולוגית המתמחה בפתרונות תשתיות תוכנה לטכנולוגיות AI.
You will work with customers to setup systems, troubleshoot problems in complex,
Kubernetes-based, environments and automate processes both on-premise and on the Google Cloud Platform
 

דרישות:

Hands-on experience and deep understanding of Linux systems.
Proven DevOps experience using a cloud platform (GCP, AWS etc).
Experience in troubleshooting, of complex systems.
Proven experience with automating processes via scripting languages such as BASH or Python.
Experience with microservices, containers and Kubernetes.
Security clearance.
 

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

מהנדס/ת מערכת
מס' משרה: 202988

גוש דן

לחברה מובילה בנתניה המפתחת מערכות מולטי-דיציפלינריות דרוש/ה מהנדס/ת מערכת!
 
הגדרת תפקיד: 
הובלת תהליך עיצוב המערכת, כתיבת מסמכי מערכת, היכרות אינטימית עם כל מרכיבי המערכת (חומרה, תוכנה, פרוטוקול הרשת, אלגוריתמים, מכניקה ועוד), השתתפות בבדיקות התוצרים ובבדיקות כלל מערכתיות במעבדה ובשטח. אינטגרציית מערכת של מערכי חיישנים, מערכות תקשורת, ניהול, שליטה ובקרה. איתור בעיות, מחקר ופתרון. פיתוח ושימוש בכלי אינטגרציה מערכתית. כולל עבודת שטח בניסויים לבדיקת המערכת.
 

דרישות:

לפחות 5 שנות ניסיון בהובלת הנדסת מערכת בפרויקט מולטי-דיסציפלינארי – חובה
בעל תואר שני ומעלה ממוסד אקדמי מוביל באחד מתחומי ההנדסה/פיזיקה/מדעי המחשב – חובה
היכרות רחבה עם תחומי החומרה, תוכנה, אלגוריתמים, מכניקה
שליטה ב-MATLAB  – יתרון
ניסיון בעבודה עם חומרה ועם תוכנת embedded  – יתרון
ניסיון במערכות חיישנים – יתרון
נסיון ברחפנים ובמערכות מוטסות – יתרון
רקע ברשתות תקשורת אלחוטיות ופיתוח פרוטוקולים – יתרון
 
 

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

לחברה טכנולוגית בירושלים דרוש/ה ראש צוות תמיכה טכנית וסיסטם Technical Support & System Team Leader
ניהול צוות תמיכה  במוצר מורכב בתחום אבטחת מידע וסיסטם בעבודה מול צוותי סיסטם של לקוחות בעולם
שילוב עבודה מעשית hands on עם ניהול צוות קטן של מהנדסי תמיכה וסיסטם
פתרון בעיות אפליקטיביות ובעיות סביבה, תקשורת ורשתות
תמיכה מרחוק בלקוחות בעולם ברמה Tier 2-3 בהתקנה והגדרה של מוצר בתחום אבטחת מידע בסביבות מורכבות וגדולות בעולם
הקמה ותחזוקה של סביבות ענן SaaS - Azure, AWS
הקמה ותחזוקה של סביבות מעבדה מורכבות ובדיקות של תצורות עבודה שונות
ביצוע הדרכות ומצגות טכניות של המוצר ללקוחות 
כתיבה של תיעוד ומדריכים
הבנה  של צרכי אבטחת מידע של הלקוח ויכולת מתן מענה מתאים על בסיס מוצרי החברה
ניהול משימות סיסטם - הקמת סביבות מעבדה הכוללות אינטגרציה עם מוצרים אבטחה של חברות מובילות כדוגמת Symantec, McAfee, F5, IBM, VMWare.
לא נדרשות נסיעות
לעיתים עבודה מעבר לשעות הרגילות מול לקוחות בזמני פעילות אחרים. 
 

דרישות:

ניסיון בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות ואבטחת מידע – חובה
אנגלית רהוטה- דיבור וכתיבה
היכרות עם נושאי סיסטם ותקשורת כמו Active Directory , Firewalls, Virtual machines, HTTPS, Certificates, DNS, SQL, AWS, AZURE,Proxy, DLP, MDM
יום בשבוע נדרש עד השעה 9 ושישי פעם בחודש כוננות בבית.
 
יתרון:
ניסיון ויכולת עבודה מול לקוחות בחו"ל
 
 

איזור: ירושלים יוש

תחום: מערכות מידע IT

Technical Support Engineer
מס' משרה: 202957

השרון

A leading cloud security company is looking for a Technical Support Engineer.
 
This is a customer-facing role where you will work to solve product and network problems of low to high complexity.
You must be able to effectively utilize complex lab setups to duplicate and solve problems.
 

דרישות:

3+ years of technical support experience
1+ years experience with SQL and database administration
Technical BA/BSc degree or equivalent combination of education and experience in a computer technology field
Solid knowledge of internet protocols such as TCP/IP, HTTP, SSH, and DNS, as well as the ability to use diagnostic tools such as packets sniffer, ping, nslookup- A must
Good Windows (including servers), Mac & Linux admin skills and troubleshooting ability- A must
Experience with storage systems – An advantage
Quick learner with a desire to learn new tools and techniques
Multi-tasking and problem resolution abilities
English-Fluent (verbal and written)
 
Help customers solve technical issues and properly set up their products
Answer questions from existing and prospective customers about the features and capabilities of  products
Analyze customer’s problems by using remote access, debug files, network captures and more
Recreate customer’s symptoms at test lab and assist in troubleshooting and resolving product bugs
Follow up on customer cases/ tickets through  CRM
Write customer-facing technical documentation for  knowledge base and website
Communicate customer needs and wishes to  development team
 
Reporting to Services Director
 
 

איזור: השרון

תחום: מערכות מידע IT

5G Cloud Engineer
מס' משרה: 202946

גוש דן

5G Cloud Engineer

איזור: גוש דן

תחום: תוכנה

Information Technology Analyst
מס' משרה: 202945

גוש דן

A leading healthcare company is looking for an Information Technology Analyst
Provides technical user support and customer service on company-supported computer applications and platforms.
 
 Responsibilities:
·         Serve as the first point of contact for users seeking technical assistance (Help Desk Support)
·         Perform troubleshooting through diagnostic techniques for both Hardware and Software issues
·         Record events and problems and their resolution in logs and direct unresolved issues to the next level of support
·         Provide accurate information on IT products or services
·         Maintain user access security, data integrity, and file system security
·         Responsible to install, configure, maintain and troubleshoot all Operating Systems versions on all devices including end-users computers and production servers
·         Manage and maintain company Software assets like SharePoint, TFS, Active Directory, WSUS, and WDS.
·         Responsible to Installs configure, maintain and troubleshoot workstations, servers & mobile devices in a heterogeneous environment
·         Follow-up on any feedback or suggestions by users and Identify and suggest possible improvements on processes and procedures
 

דרישות:

·         Bachelor’s degree in Computer Science or Computer Technology Certificate or MCSE
·         Minimum 2 years of IT experience in a high tech company– Mandatory
·          Proven experience as a help desk technician or other customer support role – Mandatory
·          Ability to diagnose and handle technical issues
·          Excellent English communication skills (both verbal and written)
·         Hands-on experience with Microsoft OS, Active Directory, Linux – Mandatory
·          Hands-on experience with SharePoint, TFS, GPO, WSUS, WDS and VMware – Advantage
·         Experience with PowerShell and Bash scripting
 

איזור: גוש דן

תחום: מערכות מידע IT

דילוג לתוכן