TopSearches

Minimize
:המבקרים בדף זה התענינו גם ב
דרושים חיפוש משרות

Text/HTML

Minimize

דף הבית > Product Expert Escalation Team

SearchResultTitle

Minimize

מהנדס תמיכה

Banners

Banners

GoBackPage

Minimize
חזרה לעמוד הקודם

cps - Job Details

Minimize
כותרת Product Expert Escalation Team
מס' משרה 199396
תפקיד Product Expert Escalation Team
תיאור
עבור חברה העוסקת במוצרי תקשורת נתונים דרוש/ה PRODUCT EXPERT ESCALATION TEAM
דרישות חובה
Requirements

§ Minimum 6 years experience working in a global customer facing support organization.
§ IP Networking expert, with in-depth knowledge of communication protocols.
§ Expert level network certification such as CCNP or JNCIS, or demonstrated level of equivalent knowledge.
§ Previous experiences with LTE System or wireless networks is a plus.
§ Availability to travel often all over the world with short notice (up to 30% a year).
§ Excellent English level (written, spoken).
דרג מנוסה
איזור מרכז מורחב
תחום רשתות ותשתיות סיסטם. שיווק ומכירות.

* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
עוד משרות רלוונטיות:

ראש צוות תמיכה

מס' 200036

לחברה מעולה בהרצליה דרוש/ה ראש צוות תמיכה


Bachelor degree in Information Technology, Computer Science or equivalent
•Proven work experience as a team leader
•Excellent communication and leadership skills
•Proven working experience in en...
....................

שלח קו"ח למשרה זאת
הוסף לסל המשרות

Support Engineer

מס' 199746

עבור חברה העוסקת בתחום אבטחת המידע דרוש/ה SUPPORT ENGINEER בעל נכונות לנסיעות מרובות לחול!


1 - 3 years of relevant customer service (Phone or Email) and/or technical experience with a wide range of support and services applications
‖ Experience with mobile devices platforms
‖ Experience...
....................

שלח קו"ח למשרה זאת
הוסף לסל המשרות

ראש תחום תמיכה

מס' 199957

עבור מכון מחקר מוביל דרוש/ה ראש תחום תמיכה





· תואר ראשון במדעי המחשב / הנדסת מחשבים / תעשייה וניהול או הסמכות רלוונטיות וניסיון מקביל- יתרון

· ניסיון של 5 שנים לפחות במערכות IT ובניהול מחלקת תמיכה טכנית ללקוחות קצה - ...
....................

שלח קו"ח למשרה זאת
הוסף לסל המשרות

3rd Tier Support Expert

מס' 199938

עבור חברה המפתחת, מייצרת ומשווקת תוכנת תיווך דרוש/ה 3rd Tier Support Expert


Technical Background Needed:
· Databases: Oracle, Sqlserver, MYSQL, Prostgres, ODBC , (any additional Database is an Advantage) , Big Data (Hadoop, Kafka) , Datawarehouses
· Deep Troubleshooting s...
....................

שלח קו"ח למשרה זאת
הוסף לסל המשרות

Support Engineer-1160

מס' 199300

עבור חברת SAAS היושבת באיזור המרכז דרוש/ה SUPPORT ENGINEER


As Support Engineer, you will:
Ensure that all service level agreements and customer satisfaction goals are met
Deliver operational solutions for cloud based environments.
serve as the primary poin...
....................

שלח קו"ח למשרה זאת
הוסף לסל המשרות


Banners

Minimize