דף הבית > מאגר מידע > מאמרים > טיפים כלליים למחפשי עבודה

SearchResultTitle

Minimize

טיפים כלליים למחפשי עבודה

GoBackPage

Minimize
חזרה לעמוד הקודם

מאמרים - VIEW



  • תהליך מציאת-עבודה בתנאי שוק הדרושים הנוכחי יכול להימשך זמן רב. החברות לא ממהרות לקבל החלטה ובודקות היטב לפני כל גיוס.
  • העדר השכלה אקדמית פורמלית מונעת ממנהלים להתקדם לתפקידים בכירים יותר (סמנכ"ל מנכ"ל).
  •  
  • מצאת תפקיד חדש? אל תזלזל בתקופת ההשתלבות הראשונית בארגון: התנהגותו של עובד חדש במהלך החודש הראשון לעבודתו משפיעה לא רק על ההווה שלו בחברה, אלא גם על הקידום שלו בתפקיד .
  •  
  • רוב מנהלות/מנהלי משאבי - אנוש מגיבים רגשית בעוינות כאשר המועמד מקיים עימם מו"מ לגבי שכר ותנאים. צריך לדעת לנהל מו"מ בלי תוקפנות.
  • כדאי שתכין שמות ופרטים של ממליצים לפני בואך לראיון עבודה. זה יוצר רושם רציני וזה יכול לסייע בקידום התהליך.
  •  
  • ההיצע של מנהלי תפעול ולוגיסטיקה גדול במיוחד בתקופה האחרונה. דבר זה מקשה על מציאת עבודה בתחומים אלה, (מרוב קורות חיים- לא יודעים במי לבחור).