SearchResultTitle

Minimize

SAP

לקוחות

לקוחות

Minimize

GoBackPage

Minimize
חזרה לעמוד הקודם

לקוחות - VIEW


 

 

חברת SAP היא יצרנית התוכנה העצמאית השלישית בגודלה בעולם. לחברה פתרונות פונקציונליים ל- 27 תעשיות, למעלה מ 88,000 התקנות בלמעלה

מ120 מדינות ו12 מיליון משתמשים ברחבי העולם. מוצרי החברה כוללים 46 גרסאות המותאמות ספציפית למדינות שונות, ב28 שפות. לחברה קרוב ל- 30,000 עובדים ביותר מ-50 מדינות בעולם. 

חברת נס, כנציגת SAP בישראל, מפעילה את מרכז התמיכה של SAP בישראל , המספק שירות ללקוחות SAP בישראל. מרכז התמיכה הינו חלק ממערך התמיכה העולמי של SAP הזמין ללקוחות ברחבי העולם. המרכז מספק תגובה מקומית, ישירה ומהירה לבעיות הקשורות למערכת.

מרכז התמיכה בישראל פועל כבר למעלה מחמש שנים ותומך ביותר מ130 לקוחות SAP בישראל. מרכז התמיכה מבצע את פעילותו בעזרת יישום סטנדרטי של SAP הכולל כלי טיפול וניהול תקלו

נס טכנולוגיות הינה ספקית גלובלית של שירותי טכנולוגיית מידע ופתרונות מקצה לקצה המיועדים לסייע ללקוחות לשפר את התחרותיות והיעילות שלהם.

הפתרונות והשירותים של נס כוללים מיקור חוץ, שילוב מערכות ופיתוח ישומים, תוכנה ויעוץ, אבטחת איכות והדרכה.

נס מספקת שירותים ללמעלה מ500 לקוחות ברחבי תבל, בשורה של שווקים ורטיקליים הכוללים, בין השאר, ממשלה וביטחון, שירותים פיננסיים, מדעי החיים ובריאות, טלקומוניקציה, תשתיות וספקי תוכנה עצמאיים. נס טכנולוגיות מעסיקה כ6,600 עובדים.

החברה פועלת ב- 15 מדינות בצפון אמריקה, אירופה ואסיה: ארה"ב, בריטניה, שווייץ, הולנד, גרמניה, קנדה, ישראל, הודו, צ'כיה, סלובקיה, סינגפור, מלזיה, יפן, תאילנד ואוסטרליה. 

 

SAP is the third largest independent software company in the world. It offers functional solutions for 27 industries, more than 88,000 installations in more than 120 countries and 12 million users worldwide. Our products include 46 versions tailored specifically to different countries, in 28 languages. The company has approximately 30,000 employees in more than 50 countries worldwide.

Ness, SAP's representative in Israel, operates the SAP Support Center in Israel, which provides services to SAP Israel. The upport Center is part of SAP's global support available to customers worldwide. The center provides local reaction, direct and fast problems related to the SAP system.

Ness Technologies is a global provider of information technology services and end to end solutions designed to help clients improve competitiveness and efficiency.

Ness provides services to over 500 customers worldwide, a number of vertical markets including, among other things, government and defense, financial services, life sciences and healthcare, telecommunications, infrastructure and independent software vendors. Ness Technologies employs approximately 6600 employees.

The company operates on 15 countries in North America, Europe and Asia: U.S., UK, Switzerland, Holland, Germany, Canada, Israel, India, the Czech Republic, Slovakia, Singapore, Malaysia, Japan, Thailand and Australia.

 


CPS - Sample Search Result

Minimize
משרות רלוונטיות:

Algorithm Researcher

מס' 199854

לחברה היושבת באיזור השרון דרוש/ה Algorithm Researcher


Desired Skills & Experience
· B.Sc. and M.Sc in CS/EE (or equivalent) from a leading university
· At least 3 years of experience in developing machine learning algorithms
· Experience in working w...
....................

שלח קו"ח למשרה זאת
הוסף לסל המשרות

סטודנט לצוות ה-QA

מס' 200725

לחברת SU המפתחת ומשווקת פתרונות מוניטיזציה מתקדמים דרוש/ה QA למשרת סטודנט


סטודנט למדעי המחשב בלבד!
סטודנט שנה א בלבד! עם יתרה של שנתיים לפחות

שלח קו"ח למשרה זאת
הוסף לסל המשרות

משרה 510: מומחית\ה אבטחת איכות (QA)

מס' 200722

לחברת SU בתחום האנרגיה דרוש/ה מומחית\ה אבטחת איכות (QA)



תיאור משרה:
המשרה כוללת עבודה בתוך צוות הפיתוח על מגוון תחומים ביניהם: פיתוח כלים אוטומטיים לבדיקות תכנה, כתיבת תוכנית בדיקות, ביצוע בדיקות ידניות ואוטומטיות, תכנון והקמת סביבות בדיקה ופיתוח.

י...
....................

שלח קו"ח למשרה זאת
הוסף לסל המשרות

DEVOPS

מס' 200724


Requirements
4+ years experience as a devOps engineer running cloud/web service in a production environment
experience and a strong background in Linux systems administration
Knowledge and experien...
....................

שלח קו"ח למשרה זאת
הוסף לסל המשרות

Operations Support Analyst

מס' 200721

The team is responsible for documentation, managing, promptly analyzing and escalating or solving problems inside the company’s hosted-services production environment


Ensure coverage during 24 hours of the day, Sunday- Friday at 2.00am , covering the following key responsibilities:

· Monitoring and Incident Management (1st Level fix, Notification and Esc...
....................

שלח קו"ח למשרה זאת
הוסף לסל המשרות

<
1 2 3 4 5 6
>


עמוד 1 מתוך 131